شاد باشیدمطلب ارسالی ازMahsa Mohammady

تبلیغات

شاد باشیدمطلب ارسالی ازMahsa Mohammady

سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون گفتم مرسی اقا

میگه پیاده میشین؟

پ نه پ خواستم بین راه ی تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی در اد... 

 

رفتم دندونپزشکی به دکتر میگم اقای دکتر دندون عقلم کج دراومده اومدم حسابشو برسی

دکتر میگه یعنی میگی بکشمش؟

پ نه پ گفتم دکتری یه کم نصیحتش کنی بلکه ب راه راست هدایت شه...

 

صبح دیرم شده ب مامانم میگم یه سیب واسم بیار میگه الان میخوای بخوری؟

پ نه پ میخوام کله سحری چک کنم ببینم قانون نیوتون هنوز سر جاشه یا نه...

 

تو کلاس هی میگیم استاد خسته نباشید. استاد میگه یعنی وقت تمومه؟

پ نه پ همین الان از اتاق فرمان اطلاع دادن که 1 ساعت به تایم کلاس اضافه شده...

 

در اسانسور رو باز کرده کوبونده تو سر من از درد اشکم در اومد میگه اخی دردت اومد؟

پ نه پ دیدم شب جمعه س به یاد مرده هامون افتادم یه دیده ای تر کردم...

 

واسه استخدام رفتم یه شرکتی خانومه میگه شما واسه اگهی استخدام اومدین؟

گفتم پ نه پ اومدم بگم اصلا رو من حساب باز نکنین...

 

یارو 2 ساعت گرفته موهاشو  سیخ کرده داده هوا

دوستش از راه اومده میگه فشن کردی؟

میگه پ نه پ یه موی سفید در اومده همه به احترامش ایستادن...

 

رفتم کدو تنبل بخرم میگه میخوای بخوری؟

پ نه پ میخوام واسش استاد خصوصی بگیرم زرنگ شه برم اسمشو عوض کنم...

 

 

 





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.